Wednesday, January 24, 2007

Mistä olen ylpeä tai tyytyväinen?

En ottanut opintolainaa, vaan sinnittelin tekemällä töitä.

Työt mitä tein opiskeluaikoina. Varsinkin yksi, missä otin selville aika monimutkaisia asioita päästäkseni alkuun.

Se miten opettelin kyselytutkimuksen tekemisen, vaikken oikein muistanut miten homma meni.
Olen valmis tekemään uhrauksia työn eteen. Esimerkiksi olen muuttanut työn perässä toiseen kaupunkiin.

Nykyiseen työpaikkaan menin ensin harjoittelijaksi yhden kuukauden ajaksi. Työpaikka oli haaveeni, ja sain sen toteutettua. Kun olin innokas, sain aina pieniä pätkiä jatkoa ja lisää palkkaa, lopulta palkka oli todella hyvä ja työkokemusta tuli puolitoista vuotta.

Olen alkanut kuntoilla, vaikka aluksi tuntui että en millään pysty siihen. Paljastui, että olen sen verran kurinalainen, että saan ikävältäkin tuntuvaa asiaa tehtyä niin kauan, että se alkaa tuntua hyvältä. !

Erityisesti olen ylpeä ahkeruudestani ja tunnollisuudestani.

No comments: